Loppis på Åsby

Söndag 31 Juli kl 11:00-15:00

Då arrangerar föreningen en loppis. Vi ställer upp bord på vägen vid affären och inne på gården. Du som medlem får boka ett bord och sälja det som tränger på i garderober och uthus. De 15 första bokade får låna bord, och ni som bokar efter det får ta med eget bord. Blir det plats över så får ni även bjuda in en gäst som ej är medlem, men då kostar bordet 100kr i hyra. Det kommer att vara café i puben med kaffe och hembakt, samt kokt korv och bröd.

Boka ditt bord genom att maila med ditt namn och telefonnummer. Sista bokningsdag är 26 juli. Därefter kan ev gäster få boka bord om det fortfarande finns plats.

Vi kommer försöka få in annons i tidningen och såklart på sociala medier, men hjälp gärna till att sprida budskapet.

Vi regn så ställer vi in.

/Styrelsen